Pages

Sep 6, 2012

Who's Bondi? :))

Re-watching old photos is good, I tell you: 23.08 I planed to post a look, but decided it's too boring to post. Then today I rewatched it... quite lovely look, actually :)
My mum is a secret fan of Jak&Jill blog, i'm sure! Because there are no other explanations to her passion for horizontal photos)

Пересматривать фотографии полезно, уверяю: 23 августа я планировала выложить пост с новым нарядом, но решила что он какой-то скучный. И вот сегодня пересмотрела свежим взглядом... а неплохо, кажется.
Моя мама точно скрытая фанатка блога Jak&Jill, иначе я не знаю как объяснить ее страстную любовь к горизонтальным кадрам :)





 And yeah, my skirt will always reminds me of that lovely look, but just a copy was never a option, wasn't it? ;) Interpretation is a power)

И моя черная юбка всегда напоминает мне об этом симпатичном луке, но тупо брать копировать - не вариант, правда ведь, особенно когда есть такая штука как интерпретация: 

By the way, it seems I've found Rocksport inspiration for my shoes, that's fun, Miu Miu A/W 08:

Кстати, кажется я нашла источник вдохновения Rocksport'а (мои туфли), вот Miu Miu осень-зима 08, забавно:


1 comment:

  1. нравится, свежо))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...